søndag 14. september 2008

Litt trøtt søndag


Jeg har antakelig brukt litt for mye tanker på alt som skal gjøres framover - for jeg våkna på søndag og var ganske trøtt. Ingrid hadde frokost med oss, så dukka Oddvar opp - deretter kjørte de tilbake til Drammen/Porsgrunn. Håper hun nå får en rolig neste helg derborte.
Litt over 70 konfirmanter skulle presenteres i kirken - Halvard en av dem. De fikk bibel og et litt improvisert konfirmantkor framførte You will never walk alone (heia Liverpool). Så dro vi hjem til fårikål og litt Sopranos. Så spilte jeg golf med Roy fra jobben - imponert Roy med tanke på at du nesten ikke har tatt i en kølle. Nå er klokka litt over seks - og jeg skal vel gjøre et halvslakt forsøk på å bryte hviledagen før jeg suges ned i kjelleren.
Hva skjer til uka?
Vanlig jobbing - kurs for Stavanger k. på onsdag - kurs med norskkollegaene + påfølgende kino (en norsk film jeg vel neppe hadde sett helt frivillig - De gales hus) - og sosialt hjemme hos en kollega som har leilighet i Varmen. Også salsa på torsdag da. Greit at det skjer litt mindre - så får vi lest litt mer spansk (mandag + onsdag)

Ingen kommentarer: