søndag 21. september 2008

Søndag 21. sept


Det er faktisk bare to uker til høstferien, utrolig, fortjener vi det? Jeg våknet kl 7 og følte meg dårlig, men så sov jeg til 10 og følte meg langt bedre. Heidi satt og forberedte søndagsskole, og jeg satt og skrev, så Sopranos (tøffe tider for T., Christopher er død, AJ forsøkte å begå selvmord) og blogget, så litt på Ryder cup osv, så dukka Heidi opp i ett-tida. Vi ble enige om at at laksemiddagen skulle være i fem-tida, og så unnagjorde vi litt golf + at Heidi dro en tur på jobben.
Enda mer Sopranos, lesing og tenking, prøvde å lokke Arne med eplekake og spasertur, men jeg måtte spise eplekaken sjøl. Så har jeg bestilt den siste flybilletten i oktober - lagt alle avganger inn på iPhonen. Klar for ny uke på jobben? Tror det. Uka som kommer blir salsauke- salsa torsdag, fredag, lørdag og søndag. Stil på torsdag, Salsanor i helga. Det tror jeg blir bra.

Ingen kommentarer: