lørdag 27. september 2008

Salsa 3 - salsanor 26.-28. september 08


Jeg håper jeg får filmet og lagt ut imorgen det vi har jobbet med (ja det fikk jeg - se nedenfor). Men vi har jobba med diverse ting de siste ukene. Det var forøvrig godt å komme tilbake til Salsanor etter flere måneder - hyggelige folk, flinke instruktører, takk til Reidun og Ariel. Nå tror jeg at jeg begynner å bli klar for både Holmen og Salsa Social på Bikubå.

a. en el dedo-variant der mannen svinger "innover" og ikke utover,
b. ochenta y quatro - 84 - nok en gang - innoversving for mannen ++
c, higeras
d. pasearla detras - kvinnen går rundt mannen - mannen holder hendene nede
e. pasearla med hendene over hodet
e. caminala - begynner i markering - mannen skifter hender som i pasearla - svinger kvinnen over- så går man framover - svinger kvinnen over fra side til side - morsom!
f. cocacola med litt mer - her fant jeg en variant av det vi jobba med på STIL
g. denne lærte vi også på Stil - noventa.
h. denne hadde vi på STIL - kalles montagna

Ingen kommentarer: