tirsdag 23. september 2008

Tirsdag

En ikke veldig bemerkelsesverdig dag på jobben - en av de dagene som går inn i rekken av ganske vanlige tirsdager, kjørte - Halvard har lånt sykkelen - han har mistet sin eneste sykkelnøkkel. Jeg kjører idag, hiver sykkelen bak og håper de kan sette på en ny lås på Intersport.
Vel - hjemme litt før fire. Halvard og jeg hadde tysktime, håper å hjelpe han til å få litt gang på det. Så var det ellers en ganske rolig kveld med litt jobbing og litt tv. Jon L ringte og spurte om vi ville være med og feire id på torsdag med en somalisk familie (sammen med Jærbladet), synd at Heidi jobber torsdag kveld. Idag skal elevene mine ha framføring, de oja seg veldig over at jeg sa jeg kom til å filme framføringen, men det har de gitt seg på virker det som.

Ingen kommentarer: