lørdag 11. april 2009

Også var det helg



Jeg kom meg til Malecon, og trodde det skulle være god gang der, men de åpnet da altså først klokka 24, merkelig døgnrytme de må ha spanjolene, og selv om det bare var en halvtime til, gadd jeg ikke å vente. Idag og imorgen tror jeg jeg inspirert av bloggen til Ståle, skal jakte på gode motiver, angrer ofte på at jeg ikke har det store, tunge og gode kameraet når jeg ser gode motiv. Imorgen vurderer jeg å ta bussen til Jerez når jeg først er i nærheten.
.... Akkurat nå har Maria besøk av venninner i stuen, Francisco er forvist på rommet til Maria, og jeg regner med at jeg også bør holde en lav profil, helst gå ut og sikkert helst være ute hele kvelden. Jeg oppdaget et stort kinokompleks rett ved her, og så Gran Torino med Clint Eastwood, en usedvanlig nydelig film. Anbefales!

Ingen kommentarer: