torsdag 3. juli 2008

Det er varmt på loftet! 3.7.



Ca 32 grader her på loftskontoret, men jeg har ikke sittet her så veldig mye. Etter halvhjertet forsøk på skriving, ble jeg kalt ned til terassen for å feire Ingrids 19-årsdag. Kake og Cola, så dro Odd Chr og jeg til Ekjøp for å kjøpe vaskemaskinen. Den de hadde lokket med var selvfølgelig utsolgt, men de skulle visstnok ha en på Forus - så vi kjørte dit. Utsolgt, så vi kjørte tilbake til Klepp og handla en maskin til litt over 3000. Elkjøpduden prøvde selvsagt å prakke på meg en dyrere enn, men dengang ei.
Da vi kom tilbake, hevdet OC at vi burde på et bedre system i vaskerommet, så han satte igang med rydding og vasking. Alt ut - vasking av gulv, rydding i verktøy, så kunne vi kjøre igang første vask. Nå har gutta og jeg spist pizza på terassen, og OC og jeg unnet oss en Carlsberg etter den gode innsatsen. OC og Halvard har formattert den gamle pc'en og forsøker å gang på windows igjen.
Tror jeg har gjort nok fornuftig idag - det kan passe med litt hjernedød Wimbledon-underholdning.
(Bildet er noen år gammelt ja)

Ingen kommentarer: