tirsdag 8. juli 2008

Maildisputt




I dag har jeg hatt en maildisputt med en norsk forfatter som ikke likte at jeg hadde lagt ut bildet av han på Wikipedia. Jeg er usikker på om det var det at han ikke var spurt, eller om det var det at han ikke likte bildet. Motivet for å legge bildet ut, er at jeg mener det bør være en god tilgang på bilder av personer som har preget norsk offentlighet som blant annet elever kan gjenbruke i sine wikier og blogger. Nå er det greit med Wikipedia, vedkommende kan fjerne bildet selv.
Livet på Langåsen pensjonat- og danseskole går videre. Ingenting spesielt å melde, Kai Andreas drar tilbake til Bryne idag, Ragnhild blir stadig flinkere, Arne og jeg?
.... Besøkt Jan og Hilde, fant ut etter å ha gått om Åros ridesenter ++ at det egentlig var 5 minutters gange forutsatt at man gikk sør og ikke vest.



1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempefint bilete av Ingvild og Ane.