mandag 21. juli 2008

Mandag - siste dag i første uken


Mye sol, uvant mat og drikke krever sin mann - jeg hadde en svært slakk start på dagen, men har nå kommet på beina igjen, og tror jeg nok skal stå den over. I dag har jeg ikke tenkt på de store utflukter, det eneste kunne kanskje være en tur til La Marina og sjekke opp om Zara-butikken har noe nytt på gang. Heidi har bestilt safaritur til seg og ungene imorgen. En kunne på enkelte steder gå ut og hilse på dyrene, men det ble understreket at det ikke gjaldt løvene. Her tenker en på alt.
....
Akkurat nå har Sunniva og Irene dratt for å kjøpe dykkermaske, de skal snorkle på onsdag. Halvard har også snorkleplaner, har tydeligvis overvunnet sin haiskrekk for idag snorkla han ut til et rev, men nå ligger han i senga vår og sover. Jeg har gjort ganske lite, har funnet fram til forhåpentligvis passende salsamusikk. spent på om noen kommer.
....

På kvelden kom flamencogruppa La Leyenta, og det var skikkelig stilig, litt blanding av ballett og salsa + intrikate håndleddsbevegelser. Etter litt danselek var det forsøk på salsa. Menn og kvinner opp på linje, de fleste mennene gav opp, og til slutt var det bare Magne og jeg + 10-11 kvinner. Dette var en svært famlende debut som salsainstruktør, og jeg var ikke spesielt fornøyd med resultatet. Et resultat av at de flertallet av de tilstedeværelset har vokst opp i kirke og bedehus, og ikke er vant til å bevege kroppen - aller minst til salsarytmer?

Ingen kommentarer: