mandag 19. februar 2024

19. februar på ski i Lommedalen

 Da har Sunniva, Trygve og Tage 10 dager igjen av sitt opphold i Barcelona. Det er ikke mange dagene til Sunniva skal begynne å jobbe. Lurer på hva hun tenker om det. Hun har min medlidenhet, men kanskje hun ikke trenger den.

Det har snødd litt de siste dagene, og jeg hadde avtalt med Henrik skitur i dag. Utprøving av  nye felleski og alt, og jeg må jo si at det  ble en ganske fin skitur, selv om jeg ikke er så glad i oppoverbakker. Det ble ikke veldig langt, 12-13 km kanskje. Lara var med, og Henrik kjørte da litt fram og tilbake, mens jeg trakk meg framover for egen kraft. På vei hjem dro jeg innom Norli som hadde Mammututsalg. Jeg kjøpte et par bøker, en gave og en bok om togferie til meg selv. Nav har fylt opp kontoen igjen, og vi har betalt første avdrag på den dyre Danmarksferien. 



For noen uker siden byttet jeg inn Chrome booken til en Macbook Air. Veldig glad for det. Den kostet i underkant av 4000 i mellomlegg, menmed unntak av laptopen på jobben, har jeg jobbet på mac siden slutten av 90tallet (tror jeg).
Bildet nedenfor er fra byvandringen på lørdag.








Ingen kommentarer: