fredag 2. februar 2024

Oslo februar 2024 dag 2

 Fredag

I går kveld var jeg nede i boden og hentet opp en sekk ved. Fyrer opp litt om morningen og kjenner den gode varmen bre seg i rommet. Det er fordelen med liten leilighet/stue - ganske kjapp å varme opp.

I går var jeg nede på foto.no på Barcode og sjekket ut kameraer. Hyggelig selger, og han viste meg noen aktuelle kandidater for mitt behov. I dag var Henrik og jeg nede, og jeg gikk ut med et Sony Rx100 mark vii til den nette sum av 12 000. Lite kamera fullstappet med elektronikk. Vi dro hjem til Haslum, og jeg fikk middag fra deres air fryer, det ble faktisk ganske godt.

Det skjedde ikke så veldig mye mer. Vi avtalte å avtale en skitur i begynnelsen av uka. Imorgen skal jeg ut og fotografere og muligens kjøpe en mobiltelefon som en del av fotoprosjektet. Da har jeg konvertert alt det gamle fotoutstyret til et lite Sony kamera og Google pixel 8 pro som har et lokketilbud med automatisk 4000 i innbytte. Det blir likevel en dyr nok telefon. Ikke funnet noe dans i morgen, men det er derimot søndagsdans på Sofienberg.

Ingen kommentarer: