fredag 9. februar 2024

9.- 10. februar

 Idag er det lørdag og jeg skal hjem en tur. Da rekker jeg å feire fastelaven, morsdag, fødselsdag og dra til Stavanger Universitetssykehus på mandag for å gå på del to av kurs i måling av INR. På tirsdag er det tilbake hit.

Dagen starter gjerne med en liten spasertur, kanskje innom Kiwi og kanskje ta noen bilder. Så er det tilbake for litt polsk og frokost. Igår sjekket jeg Airbnb, og registrerte at "vårt" hus i Ålbæk, Danmark var utleid hele sommeren med unntak av "vår" uke. Da ble det å bestille den, selv om om prisen ble nesten 70 000. Hilde og Arne kjøpte hus i Albir her om dagen, og det er sikkert enda dyrere. Så jeg tror vårt leieprosjekt er ganske ok. Etter å ha sikret oss huset med 7 soverom og 3 bad(!), dro jeg ut til Haslum, hvor Henrik var klar med nysmurte ski. Jeg er i ganske dårlig fysisk form synes jeg, og det var tungt å dra seg oppover bakkene med litt bakglatte ski. Men heldigvis var det ikke en kjempelang tur. Bare rundt på jordene til Haga golfklubb.

Etter kaffe og avslapning (tror til og med jeg sovna i stresslessen), dro vi til Joffe og Elisabeth til nydelig indrefilet med soppsuppe og erter. Perfekt som det pleier å være når de lager mat.

Joffe kjørte nevø Gunnar og meg hjem. 

Nå har jeg støvsuget, skifte kattesand og vaska litt slik at det er klart her til at Halvard overtar når jeg drar til Gardermoen.



Ingen kommentarer: