torsdag 1. februar 2024

Oslo februar 2024 dag 1

 Da sitter jeg i Helgesens gate 83  med den ene katten sittende på bordet foran meg. 

Igår, Ståle kjørte meg til sykehuset/SUS for kursing i egenmåling av INR. En hyggelig kursdeltaker kjørte meg og mine to kofferter til flyplassen der jeg traff på Håkon R. - beste lekekamerat i barndommen, far til berømte artist-Sigrid. Etter kjapp hamburger på Gardermoen, tog og t-bane til Tøyen.

Der dukket en interessert kjøper av fotoutstyret så nå  har jeg blitt kvitt alt nutt Canon -speilrefleksutstyr. Jeg har vært i byen i dag og sett på forskjellig, og det blir å kjøpe en avansert versjon av det lille Sony RX100 som er lett og hendig. I tillegg frister Elkjøp med over 4000 kroner rabatt på Google Pixel 8 pro. Jeg fikk 18 000 for alt utstyret, disse to investeringen vil koste i overkant av 20. Det må vel være bra.

Jeg hadde en liten runde i byen i dag, kom hjem med ny koffert ettersom min trofaste Samsonite fikk problemer med hjula.

Program for i kveld, Kom og dans har tangokurs ikke så langt herfra. Det frister.

I dag hadde jeg første egenmåling av INR. Utstyret fungerte upåklagelig. Gleder meg nesten til å stikke meg i fingeren i morgen.


Ved hjelp av buss 20 og 30 kom jeg meg til Nordpolen skole. Der kjørte Kom og dans ulike kurs, og jeg heiv meg på tango. Nå må jeg terpe op  lang kort kort lang lang i ulike varianter, oppmuntrende melding fra danselærer at hun så jeg hadde danset tango selv om det ikke alltid var helt likt slik de pleide å gjøre. Vel, neste torsdag er det fortsettelse og på tirsdag er det mulighet for west coast.


Ingen kommentarer: