onsdag 7. februar 2024

7.2. kloning, fattige reisende og indisk

 Idag sov jeg helt til klokka 8. Det er ganske seint for meg. Jeg dusjer og er ganske kjapp med å lage kaffe før jeg går inn på Facebooksida til Lørenskog frikirke og hører på dagens bibelord etterfulgt av sang av Ann Kristin og Svenn Aasmundstveit. Så har jeg en liten tvangsgreie at jeg må sjekke nettbanken . Vi venter noen innbetalinger, men det spiller egentlig ingen rolle for pengene kommer nå i løpet av en uke eller to. Jeg har et mål om å bli mer ubekymret og ikke tenke så mye på økonomien. Etter å ha pantet flasker tok jeg 20bussen og gikk til Tøyenkirka. Der er det en kafe, ikke beregnet på meg, men hovedsaklig på fattige tilreisende. Suppa kostet 5 kroner og kaffen var gratis. Der kan man lade telefon, vaske tøy, og varme seg litt. Det er fortsatt noen kuldegrader.

Generøse Henrik spanderte indisk middag på Eva Mari og jeg. Så drog vi opp til Kirkeveien, og jeg gjorde et mislykket forsøk på å hjelpe Eva Mari med å klone hennes mobiltelefon (hun har overtatt min gamle som er et par hakk bedre enn hennes gamle).

Kattene var veldig klar for litt bløtfor når jeg kom hjem i 20tida. 








Ingen kommentarer: