lørdag 3. februar 2024

Oslo 3. februar

 Jeg hadde gitt Henrik en ny, men ganske ubrukelig telefon. Han kjøpte seg en fin Google Pixel 8,  og jeg fikk nå telefonen tilbake. Elkjøp hadde nemlig en aksjon der man kunne få 4000 i innbytte hvis man kjøpte Google Pixel 8 pro. Jeg så et innkjøp  av den som en del av mitt fotoprosjekt framover. Elkjøp i Glassmagasinet kikka på telefonen og gav meg hele 30 kroner i innbyttte + de de 4000. Telefonen ble dyr nok, men nå kan EM overta min gamle, men fine Huawei. Ellers  så skjedde det ikke så mye. Jeg dro innom Deichman, var på Backstube på Grønland, hadde egentlig tenkt å gå på kino, men endte med å dra hjem på ettermiddagen. 

Vel tilbake fikk jeg overført apper og data på den nye telefonen og det var en meget enkel operasjon.



Ingen kommentarer: